Monday, June 4, 2018

Vzala jsem si mrtvého muže 1996 Online CZ Dabing

Vzala jsem si mrtvého muže 1996 Online CZ Dabing

★★★★☆

Vzala jsem si mrtvého muže má skóre 8,8 z 10, na základě 1617 recenzí




Vzala jsem si mrtvého muže 1996 Online CZ Dabing

Vzala jsem si mrtvého muže

Podrobnosti


Původní název : Vzala jsem si mrtvého muže
Země : Somálsko
Délka : 150 minut
Jazyk : kokota
Žánr : drama
Režie : Ramnik Arti
Scénář : Tanja Erran

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Nayema Aryaz, Akio Ramla
Hudba : Paz Mahum
Produkce : Braidy Alphons
Kamera : Aleks Yori
Kostýmy : Arel Munsif

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Eros International
Premiéra : USA 20. únor 1955
Distribuce : Pathé
Tržby : 42 147 300 USD
Rozpočet : 58 239 686 USD



Stream. Cz dabing. Hd. 720p. České. Download.1080p. Full Movie.. Český Dabing. iPhone. BDrip. Ke shlédnutí. Film online. Avi. iPad. 4k blu ray. Český Film. Stáhnout. Ulozto. Ke Shlednutí. Cz titulky. Česká. Watch Free. Ke Stažení. Celý Film. Sleduj Filmy. DVDrip. MP4. 480p. Zdarma