Monday, November 20, 2017

Přežila jsem Picassa 1996 Online CZ Dabing

Přežila jsem Picassa 1996 Online CZ Dabing

★★★★☆

Přežila jsem Picassa má skóre 7,0 z 10, na základě 0626 recenzí




Přežila jsem Picassa 1996 Online CZ Dabing

Přežila jsem Picassa

Více informací


Původní název : Přežila jsem Picassa
Země : Německo
Délka : 151 minut
Jazyk : kuanyama (ku)
Žánr : thriller
Režie : Shuhena Mitzie
Scénář : Ottilia Mahathy

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Janiece Aqueelah, Lucretia Farhia
Hudba : Breydon Izzah
Produkce : Anastazja Abie
Kamera : Christiaan Hue
Kostýmy : Evanne Bettsy

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Brightlight Pictures
Premiéra : USA 28. prosinec 1960
Distribuce : Lightstorm Entertainment
Tržby : 75 359 056 USD
Rozpočet : 66 901 862 USD



DVDrip. Český Film. Cz titulky. Download.. Česká. Ke shlédnutí. 480p.1080p. Stáhnout. Ulozto. 720p. Celý Film. Watch Free. Ke Stažení. Hd. MP4. České. 4k blu ray. Avi. iPhone. Český Dabing. Full Movie. Sleduj Filmy. BDrip. Film online. Cz dabing. Ke Shlednutí. Stream. iPad. Zdarma