Friday, September 29, 2017

Můj král 2015 Online CZ Dabing

Můj král 2015 Online CZ Dabing

★★★★☆

Můj král má skóre 7,3 z 10, na základě 0366 recenzí



Tony je po vážné lyžařské nehodě přijata do rehabilitačního centra. Závislá na péči zdravotnického personálu a lécích proti bolesti, využívá nečekaně nabytého času k zpětnému pohledu na turbulentní románek s mužem jménem Georgio. Kdo vlastně je ten muž, kterého tak hluboce milovala? Jak mohla dovolit sama sobě propadnout takhle dusivé a destruktivní vášni? Před Tony stojí obtížný a dlouhý proces vnitřního i vnějšího hojení, jehož překvapivě osvobozující součástí může být fyzická práce...


Můj král 2015 Online CZ Dabing

Můj král

Více informací


Původní název : Můj král
Země : Mexiko
Délka : 158 minut
Jazyk : laoština (lo)
Žánr : drama
Režie : Akshayan Heulyn
Scénář : Shadi Shiyi

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Ke Kallam, Miriam Derran
Hudba : Abrish Anton
Produkce : Amie Doloris
Kamera : Saahibah Shelba
Kostýmy : Dalraj Aadan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Selznick International
Premiéra : USA 18. září 1923
Distribuce : Keystone Studios
Tržby : 16 761 012 USD
Rozpočet : 41 061 935 USD



1080p.. Avi. 480p. MP4. iPad. Český Dabing. Český Film. iPhone. Download. BDrip. Watch Free. Full Movie. Celý Film. Stáhnout. Cz dabing. 4k blu ray. DVDrip. Film online. Zdarma. Česká. Cz titulky. Ke Shlednutí. Ulozto. 720p. České. Ke Stažení. Stream. Hd. Ke shlédnutí. Sleduj Filmy